En start på något större och viktigare?

Jag har hört att bloggar är det senaste skriket (eller var det för 6 månader sedan) och jag ska väl inte vara så mycket sämre än alla andra.

Förmodligen kommer ingen orka läsa något jag skriver, men ifall någon stackare får för sig att spendera tid på mina ord så kan jag lika gärna varna dig nu.

Jag anser att alla har rätt till en åsikt, och alla har rätt att uttrycka den - oavsett dess natur. Dock tycker jag inte att man för den sakens skull har rätt att slänga sina åsikter i ansiktet på andra. Inte förän man blivit ombedd, eller är säker på att personen man talar med är intresserad om ens åsikt, bör man uttala den.

  • När du äntrar denna blogg antar jag:
    att du är intresserad av min åsikt inom de ämnen jag behagar ta upp,
    så om du känner dig kränkt/upprörd/sårad/glad så skiter jag i vilket.
    En kommentar skulle sitta på sin plats, och debatter är välkomna,
    men tro inte för den sakens skull att min åsikt kommer förändras.


Tack så länge. Lao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback